«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΣΤΗ ΚΑΤΟΥΝΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ Κ.Ο. ΑΚΤΙΟΥ – ΒΟΝΙΤΣΑΣ ΤΟΥ ΚΚΕ ΣΤΗ ΚΑΤΟΥΝΑ



ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 22 ΜΑΡΤΗ ΣΤΙΣ 11 π.μ. 
ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΑΦΟΙ ΤΡΑΥΛΟΣΤΑΘΗ 
ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΑΪΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ του ΚΚΕ 
 ΜΕ ΘΕΜΑ: ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΚΕ
*** 
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΝΙΚΟΥ ΜΩΡΑΪΤΗ στο Prisma 95,1
Ο  βουλευτής του ΚΚΕ Νίκος Μωραΐτης, μίλησε στο απογευματινό μαγκαζίνο του Prisma 95,1  με τον Παναγιώτη Κουνιάκη για την έκρυθμη κατάσταση στη χώρο της υγείας  και το "εργασιακό χάος" που επικρατεί στους κοινωνικές δομές των δήμων, μη μπορώντας να καλύψουν τα δεδουλευμένα των εργαζομένων τους...


Ο κ. Μωραΐτης  αναφερόμενος στη συνάντηση με τους εκπροσώπους ΚΔΑΠ Πρέβεζας τόνισε ότι πρέπει να παλέψουν και να απαιτήσουν  την αποπληρωμή των δεδουλευμένων τους. «Ο δήμαρχος και το δημοτικό σύμβουλο «να κόψουν το λαιμό τους» να δώσουν χρήματα», σχολίασε και αναφέρθηκε στις τεράστιες ευθύνες της τοπικής αυτοδιοίκησης που βάζουν πλάτες ώστε για να περάσουν οι αντιλαϊκές πολιτικές.

Ταυτόχρονα έκανε λόγο για την κρισιμότητα της κατάστασης τόσο στο Νοσοκομείο Λευκάδας όσο και στο Κέντρο Υγειάς Βασιλικής. Ο κ. Μωραΐτης αναφέρθηκε στις πολυάριθμες επισκέψεις του στο νοσοκομείο Λευκάδας και δήλωσε ότι «το κλείσιμο της παθολογικής κλινικής συμπληρώνει  το πάζλ της συνειδητής πολίτικης που ακολουθείται και οδηγεί στην υποβάθμισης του νοσοκομείου με αποτέλεσμα να  ξεγυμνώνεται η υγεία. Χρειαζόμαστε πλήρης στελέχωση», υποστήριξε  «όμως η πολιτική αυτή σκορπάει τη φτώχια και δεν μπορούν να υπάρξουν λύσεις, όταν τα χρήματα δίνονται στο κεφαλαίο».

Στο τέλος ο βουλευτής του ΚΚΕ έκανε λόγο για την καθυστέρηση ολοκλήρωσης έργου  στον οδικό άξονα Άκτιο-Αμβρακία αναφέροντας  ότι « όταν κάνουμε δώρα στους κατασκευαστικούς ομίλους, για παράδειγμα με τα διόδια, είχε ως αποτέλεσμα να ανοίξει η «όρεξη» των μεγαλοεργολάβων. Η κατασκευάστρια εταιρία στον οδικό άξονα Άκτιο-Αμβρακία ασκεί πίεση για περισσότερα προνόμια με σκοπό να γεμίσει τα ταμεία της εις βάρος των εργασιακών δικαιωμάτων. Ιδιαίτερα όταν βλέπουμε πλέον ότι οι μισθοί των εργαζόμενων που  δουλεύουν στους οδικούς άξονες έχουν μειωθεί κατά 50%».