«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2019

Το ΔΣ ΟΑΕΔ έφτιαξε αναθέσεις για ειδικότητα (ΤΕ01 Πληροφορικής), που δεν υπάρχει στην εκπαίδευση!

ΘΕΜΑ: «Αναθέσεις - Προσλήψεις ωρομισθίων εργαστηριακών εκπαιδευτικών κλάδου ΤΕ01.13 στις ΕΠΑΣ & ΙΕΚ ΟΑΕΔ»

                    ΠΡΟΣ
1)   ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΑΕΔ
-    Γραφείο κας. Μ. Καραμεσίνη
  Υπ. κ. Μαντζούρη, Συμβούλου της Διοικητού εκπ/κών
   θεμάτων
-     Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης
-     Διεύθυνση Εκπ/σης – Α2
-     Δ.Σ. ΟΑΕΔ Εθνικής Αντίστασης 8 Άνω Καλαμάκι -   
                            ΑΘΗΝΑ
2)   ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
-    Γραφείο κ. Υπουργού
-    Γραφείο κας Αντωνοπούλου Αν. Υπουργού
3)   ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
   α) Γραφείο κ. Υπουργού
          β)    »        Αν. Υπουργού
   γ)  Δ/ντή ΤΕΕ κ. Γ. Μουστάκα
          δ) Κα Κατσαντώνη Μαρία, Εκπρόσωπο ΥΠΑΙΕΘ 
              στο Δ.Σ του ΟΑΕΔ
          ε) Δ/νση Προσωπικού Δ.Ε.
     4.  ΙΕΠ –κ. Χαραμή Παύλο - Αντιπρόεδρος
ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ:
  • Βουλή των Ελλήνων, Πολιτικά Κόμματα
  • Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης
  • ΑΔΕΔΥ, ΟΛΜΕ, ΟΛΤΕΕ, ΟΕΛ-ΟΑΕΔ, Σύλλογοι, Ωρομισθίων, ΠΕΑΕ, Σχολεία - ΜΜΕ 
ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ: 15/16 ΑΘΗΝΑ 9-09-2016    
Οι αυθαιρεσίες της διεύθυνσης εκπαίδευσης και κατάρτισης του ΟΑΕΔ, στις προσλήψεις ωρομισθίων εκπαιδευτικών -εργαστηρίων του κλάδου ΤΕ01 - στις ΕΠΑΣ μαθητείας και στα ΙΕΚ του Οργανισμού δεν έχουν τελειωμό, συγκεκριμένα:

1.       Η ΠΕΤΕΕΜ έχει ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΛΕΙ τον αποκλεισμό των εργαστηριακών εκπαιδευτικών του κλάδου ΤΕ01 Ν.1566/85, από τις προσλήψεις των ωρομισθίων στον ΟΑΕΔ.
2.       Στην ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ μας, με ημερομηνία 18-2-2016 και με αριθ. κατάθεσης 1515 Β’ τις 25-2-2016 καταγγέλλουμε όλες τις μεθοδεύσεις και παρατυπίες κ.λ.π. που γίνονται, χωρίς ποτέ να μας έχει δοθεί καμία απάντηση από τη διοίκηση του ΟΑΕΔ.
3.       Η διοίκηση και η διεύθυνση εκπαίδευσης αδιαφόρησαν για τα όσα σοβαρά θέματα έχουμε καταγγείλει για την προκήρυξη με αριθ. Πρωτ. 54644/5-7-2016 και την εν γένει λειτουργία της διοίκησης της εκπαίδευσης.
4.       Συντηρείται για χρόνια στην εκπαίδευση του ΟΑΕΔ ένα αντιδημοκρατικό και χειραγωγημένο οικογενειακό καθεστώς, ευνοιοκρατίας, και διώξεων σε κάθε αντιστεκόμενο εκπαιδευτικό.
5.       Αποκλείονται από τις προσλήψεις των ωρομισθίων οι εκπαιδευτικοί των ειδικοτήτων του κλάδου ΤΕ01, ενώ καταργούν το εκπαιδευτικό και εργασιακό κεκτημένο του κλάδου μας.
6.       Χωρίς παιδαγωγική επάρκεια και ευθύνη του ΙΕΠ, απροκάλυπτα καταργούν τις νόμιμες αναθέσεις των ειδικοτήτων για να εκμηδενίσουν τις προσλήψεις των εκπαιδευτικών του κλάδου ΤΕ01.
7.       Απαξιώνουν, υποβιβάζουν και αποκλείουν από την εκπαίδευση με αυθαίρετο τρόπο τον ιστορικότερο κλάδο της ΤΕΕ, που εκ του μηδενός «έστησε» τα εργαστήρια και στα σχολεία του ΟΑΕΔ.
8.      Προσλαμβάνουν στις θέσεις των εργαστηριακών εκπαιδευτικών ΤΕ01, στις ΕΠΑΣ και τα ΙΕΚ του ΟΑΕΔ, ιδιώτες θεωρητικής κατεύθυνσης και σε πολλές περιπτώσεις διπλοθεσίτες, εμπόρους κ.λ.π. σε βάρος των ανέργων!
9.       Στην επίδικη προκήρυξη δεν προβλέπονται καν προσλήψεις εργαστηριακών κλάδου ΤΕ01 στα ΙΕΚ (!)
10.    Για ποια επαγγελματική κατάρτιση ομιλούν ότι παρέχεται στα ΙΕΚ-ΟΑΕΔ, όταν αποκλείονται οι βασικοί συντελεστές της εργαστηριακής εκπαίδευσης;
11.    Αυτά τα σοβαρά εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά θέματα, ιδιαίτερα του εργαστηριακού χώρου, μια επαρκής διεύθυνση εκπαίδευσης και κατάρτισης που ασκεί χρηστή διοίκηση θα έπρεπε να τα είχε αντιμετώπιση διαφορετικά, κυρίως προς όφελος των μαθητών και σπουδαστών και του δημοσίου συμφέροντος.
12.    Στερούν από εκπαιδευτικούς ΤΕ01 που διαθέτουν αρκετή διδακτική προϋπηρεσία στις ΕΠΑΣ & ΙΕΚ ΟΑΕΔ τη συνέχεια στην εργασία. 
13.    Σαν να μην έφταναν όλα αυτά,  προκειμένου να ικανοποιήσουν τα σχέδιά τους εγκλώβισαν το Δ.Σ. και τη διοικητή του ΟΑΕΔ σε λάθος αποφάσεις που τους εκθέτουν και «νομοθετούν» νέες αναθέσεις μαθημάτων(!). Παραβιάζοντας το νόμο ΦΕΚ 2262/22-10-2009, που αναφέρεται στις ΕΠΑΣ, χωρίς να έχουν αυτή την αρμοδιότητα η οποία ανήκει καθαρά στο Υπουργείο παιδείας και στο ΙΕΠ (πρώην Παιδαγωγικό Ινστιτούτο).
14.    Ταυτόχρονα εφεύραν εντελώς αυθαίρετα μια νέα ειδικότητα στον κλάδο μας, με λεκτικό «ΤΕ01 πληροφορικής», που αντιστοιχεί στο ίδιο περίγραμμα των τυπικών προσόντων παρ. 4(ιθ), παρ. 5(ιθ), του άρθρου 14, του Ν. 1566/85 (νόμος πλαίσιο) της ήδη υπάρχουσας εκκριμένης ειδικότητας με τον κωδικό ΤΕ01.13 (προγραμματιστών Η/Υ)! Αυτή η ειδικότητα «μαϊμού» που έφτιαξαν στον ΟΑΕΔ δεν προβλέπεται, ούτε από κάποιο νόμο, αλλά ούτε και από την υπ’ αριθ. 112158/Ε2 Υπουργική Απόφαση του κ. Υπουργού Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων ΦΕΚ τεύχος Β’ 2133/11-7-2016, και την υπ. Αριθ. 1328/11.7.2016 Υ.Α., τεύχος Β’ 1842/26-8-2016, που ισχύουν και καθορίζουν τις αντιστοιχίες ειδικοτήτων σε κάθε κλάδο εκπαιδευτικών.
15.    Τα εργαστηριακά μαθήματα των «εφαρμογών Η/Υ» αφορούν τους εκπαιδευτικούς εργαστηρίων με κωδικό ειδικότητας ΤΕ01.13 (εργαστηριακό μάθημα) και όχι το ανοσιούργημα, που μεθόδευσαν οι «αλχημιστές» της διεύθυνσης του Α2 του ΟΑΕΔ.   
16.    Η ειδικότητα πληροφορικής αναφέρεται στους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20 και καλύπτουν εκτός των άλλων, κύρια το θεωρητικό μέρος της ειδικότητας και όχι σε αυτό το έωλο μόρφωμα που εφευρέθηκε στον ΟΑΕΔ! 

Γιατί άραγε γίνονται όλα αυτά; Σε τι αποκοπούν αυτές οι μεθοδεύσεις; Ποιοι εξυπηρετούνται; 
Μήπως για την ύπαρξη διαφορετικών πινάκων κατάταξης ΤΕ01.13, ώστε να προσπεράσουν πιθανώς κάποιους, που προηγούνται στα μόρια στην ειδικότητα «Προγραμματιστών Η/Υ»; 
Τίθενται όμως και τα ερωτήματα: 
 Με ποια κριτήρια θα καταταχθούν οι συνάδελφοι στις δύο «διαφορετικές» ειδικότητες του ίδιου κλάδου αφού τα τυπικά προσόντα είναι τα ίδια; Πως θα διαχωριστούν τώρα οι συνάδελφοι αυτοί όταν η προκήρυξη δεν προέβλεπε κάτι τέτοιο; Δηλαδή ποιός πίνακας θα προηγείται στην κατηγορία αυτή, όταν έχουν σχεδόν  τις ίδιες αναθέσεις με την «παράνομη» απόφαση του Δ.Σ. του ΟΑΕΔ;  
Οι καταστάσεις πληρωμής σε ανύπαρκτη ειδικότητα εκπαιδευτικών είναι φύση αδύνατο να γίνουν αποδεκτές από την υπηρεσία εντελλομένων εξόδων και κάθε ένσταση στον αρμόδιο πάρεδρος δημοσίου, εκτός ότι δεν θα υπογράψει τα ΧΕΠ, πιθανόν να προκύψει και παράβαση καθήκοντος.
Συνεπώς ποια η νομιμότητα της υπ. 1522/29/7-6-2016 απόφασης του Δ.Σ. του ΟΑΕΔ, που καθόρισε μονομερώς νέες αναθέσεις μαθημάτων σε μια ανύπαρκτη ειδικότητα με το λεκτικό «ΤΕ01 πληροφορικής»; 
Με ποια εισήγηση παιδαγωγικού οργάνου συγκροτήθηκα η επίδικη ειδικότητα που διασπά την ήδη υπάρχουσα ειδικότητα του κλάδου ΤΕ01.13, που ισχύει και έχουν θεσπίσει τα αρμόδια παιδαγωγικά όργανα του Υπουργείου παιδείας για όλη την εκπαίδευση;
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
1. Την ανάκληση κάθε απόφασης της διοίκησης του ΟΑΕΔ που διαχωρίζει αυθαίρετα την ειδικότητα ΤΕ01.13, και είναι έξω από κάθε εκπαιδευτική νομοθεσία που βρίσκεται σε ισχύ.
2. Την ανάκληση των παράνομων αναθέσεων σε μη υπαρκτή  ειδικότητα στα εργαστηριακά μαθήματα του πίνακα αντιστοιχίας διδασκόμενων μαθημάτων της Α’ και Β΄ τάξης των ΕΠΑ.Σ μαθητείας του ΟΕΑΔ – κλάδων και ειδικοτήτων εκπαιδευτικών σε Α’ και Β΄ ανάθεση, ειδικότητας «τεχνίτες υποστήριξης συστημάτων υπολογιστών κ.λ.π.», που αντιβαίνουν στα ισχύοντα του Υπουργείου Παιδείας.
3. Την πρόσληψη εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων του κλάδου ΤΕ01 για τα εργαστηριακά μαθήματα και του σχεδίου των ΕΠΑΣ μαθητείας και των ΙΕΚ ΟΑΕΔ, με προτεραιότητα για την αρτιότερα εκπαίδευση των μαθητών που επέλεξαν να ασκήσουν κάποιο επάγγελμα.
4. Την απόδοση ευθυνών σε όλους εκείνους, που παράνομα εισηγήθηκαν αναθέσεις σε ειδικότητα που δεν υφίσταται στην εκπαίδευση, προκειμένου να ληφθεί η μη νόμιμη υπ. αριθ. 1522/29/7-6-2016 απόφασης από το Δ.Σ. του ΟΑΕΔ. 
Επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμο δικαίωμα των συναδέλφων ατομικά και συλλογικά