«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Ανδρέας Μακρυπίδης: «Στήριξη του Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου και της Σ.Τ.Ε.Γ. και όχι υποβάθμιση.»

Ερώτηση κατέθεσε ο Βουλευτής Ανδρέας Μακρυπίδης προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κα.Άννα Διαμαντοπούλου σχετικά με την απόφαση για την μη εισαγωγή εισακτέων στην Σχολή Τεχνολογίας και Γεωπονίας του Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου. Ο Βουλευτής με την ερώτηση του ζητάει από την Υπουργό να επανεξετάσει τη συγκεκριμένη απόφαση και να προχωρήσει σε ενέργειες για την αναβάθμιση τόσο της Σ.Τ.Ε.Γ, όσο και συνολικά του Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου, με εκσυγχρονισμό των προγραμμάτων σπουδών και σύνδεση με την πρωτογενή παραγωγή, ώστε να αποφευχθεί η κατάργηση τμημάτων.
Συγκεκριμένα ο Ανδρέας Μακρυπίδης αναφέρει στην ερώτηση του τα εξής: «Μεγάλη αναστάτωση έχει προκληθεί στην τοπική κοινωνία της Ι.Π.Μεσολογγίου και στην εκπαιδευτική κοινότητα του Τ.Ε.Ι., μετά την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για τη μη-εισαγωγή σπουδαστών στα τρία τμήματα της Σχολής Τεχνολογίας – Γεωπονίας (Θερμοκηπιακών Καλλιεργειών & Ανθοκομίας, Μηχανολογίας & Υδάτινων Πόρων και Υδατοκαλλιεργειών & Αλιευτικής Διαχείρισης) για το νέο ακαδημαϊκό έτος.
Η δυσμενής αυτή εξέλιξη οδηγεί στην υποβάθμιση τόσο της συγκεκριμένης σχολής, όσο και συνολικά του Τ.Ε.Ι. Μεσολογγίου, αφήνοντας αναξιοποίητες τις δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα που υπάρχουν. Οι αξιόλογες σύγχρονες κτηριακές υποδομές, αλλά και το εξειδικευμένο και καταρτισμένο εκπαιδευτικό και επιστημονικό προσωπικό που διαθέτει η Σ.Τ.Ε.Γ., αποτελούν τις προϋποθέσεις για την επιτυχή σύνδεση του τμήματος με την τοπική αγροτική παραγωγή.
     Ήδη, η Σχολή έχει να επιδείξει θετικές διεθνείς αξιολογήσεις, όπως στην περίπτωση του τμήματος Υδατοκαλλιεργειών & Αλιευτικής Διαχείρισης, που μέσα από τις δραστηριότητες του στηρίζει την παραγωγή στη λιμνοθάλασσα Μεσολογγίου – Αιτωλικού και συμβάλλει στην προστασία του τοπικού φυσικού πλούτου.
Αυτό που απαιτείται είναι η θετική μετεξέλιξη της Σ.Τ.Ε.Γ. μέσα από τον εκσυγχρονισμό των αντικειμένων σπουδών και όχι η κατάργηση των τμημάτων.
Η συγκεκριμένη σχολή μπορεί μέσα από σοβαρό προγραμματισμό και στήριξη, να συνδεθεί με την πρωτογενή παραγωγή της περιοχής και να συμβάλλει στην ανάδειξη και προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.»