«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

«Άμεση επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Αγρινίου – Μεσολογγίου – Κρυονερίου».

Παρακαλώ όσους έχουν λογαριασμό στο face book να γίνουν μέλη. Είναι σημαντικό να μαζευτούμε πολλά μέλη για να μπορέσουμε μετά να το χρησιμοποιούμε σαν επιχείρημα στις πιέσεις που θέλουμε να ασκήσουμε… Ξέρουμε όλοι, στους πολιτικούς «ιδρώνει το αυτί τους» όταν καταλάβουν πως έχουν να κάνουν με μεγάλη ομάδα ανθρώπων (ψήφων).

http://www.facebook.com/group.php?v=wall&ref=mf&gid=175318032491

Η γραμμή των ΣΒΔΕ (Σιδηρόδρομοι ΒόρειοΔυτικής Ελλάδας) πρωτολειτούργησε το 1890. Ήταν έργο του Χαρίλαου Τρικούπη που είχε αρχίσει να κατασκευάζει σιδηρόδρομο σε όλο το νεοσύστατο τότε Ελληνικό κράτος. Το συγκεκριμένο σιδηροδρομικό δίκτυο λειτούργησε μέχρι το 1970 αποτελώντας άξονα της ανάπτυξης για την περιοχή, εξυπηρετώντας τους πολίτες. Το 1997 και το 2002 άρχισε η ανακατασκευή του με σκοπό την επαναλειτουργία του. Το 2004 ολοκληρώθηκε το μεγαλύτερο μέρος των έργων ώστε κυκλοφόρησε στη γραμμή δοκιμαστικά η καινούργια αυτοκινητάμαξα «Standler GTW Rail Bus». Έκτοτε η γραμμή παραμένει εγκαταλειμμένη, η αυτοκινητάμαξα μεταφέρθηκε αλλού και έχουν αρχίσει να παρατηρούνται σημαντικές φθορές στο δημόσιο έργο.
Απαιτούμε από το ελληνικό κράτος την άμεση έναρξη λειτουργίας της γραμμής που έχει παραδοθεί στη φθορά. Απαιτούμε την αξιοποίηση της επένδυσης που έγινε με χρήματα από την φορολόγησή μας. Απαιτούμε ίσες ευκαιρίες και ανέσεις με τους υπόλοιπους ευρωπαίους πολίτες.

«ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ» Πάμε παιδιά…να πάμε και με τρένο!
Αξιέπαινη πρωτοβουλία από ωραίους Αιτωλοακαρνάνες!
Τίποτα δεν πάει χαμένο!
Επίμονες ενημερωτικές προσπάθειες, που φροντίσαμε να ριζώσουν σε τούτο τον όμορφο, αλλά δύσμοιρο τόπο, για την υπόθεση αυτή, βλέπουμε τώρα να ανθίζουν!
Ανατρέχοντας στα στενοδρόμια της μνήμης μου, ανέσυρα μια εικόνα του 1996, παραμονές των βουλευτικών εκλογών!
Ο διατελέσας υφυπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Χρήστος Κοκκινοβασίλης, μου επέσειε και μου παρέδωσε, περιχαρής στην πλατεία Δημοκρατίας στο Αγρίνιο, ένα έγγραφο που έλεγε ότι εγκρίνεται το ποσό του 1,2 δις δραχμών!!! για την επισκευή του Σιδηροδρομικού δικτύου Κρυονερίου – Αγρινίου.
Ήθελε πιστεύω να μου αποδείξει, ότι ο αγώνας που κάναμε (μέσα από τηλεοπτικές εκπομπές που παρουσίαζα), με τον πρωτοπόρο αυτής της ιδέας, (της επαναλειτουργίας του τρένου), τον αρχιτέκτονα κ. Γεώργιο Μαυρίκα δεν πήγαν χαμένες!
Μάλιστα για όσους δε γνωρίζουν, η δε θυμούνται ο κ. Γεώργιος Μαυρίκας και οι φίλοι του σιδηρόδρομου, εκτός των άλλων επέμειναν να προβλεφτεί και να κατασκευαστεί γραμμή τρένου στην γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, αλλά αυτό δεν κατέστει δυνατό.
Κατασκευάστηκαν οι Γραμμές, ήρθε και μια καινούργια αυτοκινητάμαξα «Standler GTW Rail Bus» που για αρκετό χρονικό διάστημα ήταν αραγμένη στο Αιτωλικό!
Αλλά το τρένο δεν …πήγε!
Τώρα όμως πρέπει… να πάει!

Έτσι… για να πάρουν εκδίκηση οι νοσταλγίες μας!
Έτσι…για να βγούμε δυναμικά στη διάβαση του μέλλοντος!

Δημήτρης Ντόκας