«Η κοινωνία σε θέλει να είσαι απλώς ένα φωτοαντίγραφο, ποτέ ένα πρωτότυπο» Όσσο

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

Ενημέρωση από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 23 Φλεβάρη 2016

Παρέμβαση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για τον ηλεκτροφωτισμό στις εισόδους της Εθνικής Οδού στο Μεσολόγγι


Την παρέμβαση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας προκάλεσε το μείζον πρόβλημα που έχει προκύψει στον ηλεκτροφωτισμό που υπάρχει στις τρεις εισόδους που οδηγούν από την Εθνική Οδό Αντιρρίου – Ιωαννίνων στην Ιερά Πόλη του Μεσολογγίου.
Συγκεκριμένα...
η διαμόρφωση των δύο πρώτων κόμβων (κόμβος ΤΕΙ και Αγριλιάς) είναι έργο που εκτελέσθηκε από το Υπουργείο Υποδομών και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία απόδοσης των κόμβων αυτών στην Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας.
Ζητήθηκε, λοιπόν, σύμφωνα με τον Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών και Δικτύων Γιάννη Λύτρα, από την αντίστοιχη υπηρεσία του Υπουργείου να ολοκληρώσει τις προβλεπόμενες ενέργειες, προκειμένου να παραληφθεί το έργο και να δοθεί στην Περιφέρεια και πλέον να φροντίζουν για την ορθή λειτουργία τους οι δικές μας Υπηρεσίες.
Όσον αφορά τον τρίτο κόμβο (Χαλαζιά), η εταιρεία που κατασκευάζει την Ιόνια Οδό προχώρησε σε διακοπή του ρεύματος από την ΔΕΗ και κατάργησε το πίλαρ τροφοδοσίας των πυλώνων ηλεκτροφωτισμού χωρίς καμία ενημέρωση της Περιφέρειας, όπως είχε υποχρέωση.  Για το λόγο αυτό η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ζήτησε από την εταιρεία να προχωρήσει άμεσα σε εκείνες τις ενέργειες που θα επιτρέψουν τον ηλεκτροφωτισμό του κόμβου.
«Κατανοώντας τα προβλήματα που δημιουργούνται από την έλλειψη ηλεκτροφωτισμού στους αντίστοιχους κόμβους, καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου οι υπεύθυνοι να ολοκληρώσουν σύντομα τον φωτισμό των παραπάνω κόμβων» κατέληξε ο κ. Λύτρας.

***

Απ. Κατσιφάρας: Σχεδιάζουμε, διεκδικούμε, υλοποιούμε - Στο νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 η σύνδεση του Προαστιακού από την Πάτρα στη Δυτική Αχαΐα


Την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής και των αποβαθρών του Προαστιακού από την Πάτρα μέχρι και την Κάτω Αχαΐα ενέταξε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας με απόφαση του Περιφερειάρχη Απόστολου Κατσιφάρα στο νέο ΕΣΠΑ 2014-2020.
Πρόκειται για το πρώτο έργο που εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2014 – 2020» με τίτλο «Αναβάθμιση υφιστάμενων γραμμών προαστιακού σιδηροδρόμου Πάτρας», συνολικού προϋπολογισμού 5.360.402,58 ευρώ.
«Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ξεκίνησε άμεσα την υλοποίηση του νέου ΕΣΠΑ, δίχως χρονοτριβές, και μετά τη δημοσιοποίηση των προσκλήσεων προβολής τον Δεκέμβριο του 2015, σήμερα εντάσσει το πρώτο μεγάλο έργο, ένα εμβληματικό έργο που αποτελούσε επιθυμία των κατοίκων και των φορέων της ευρύτερης περιοχής της Δυτικής Αχαΐας» υπογράμμισε ο Περιφερειάρχης Απ. Κατσιφάρας.
Το φυσικό αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει την αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής στην υφιστάμενη μετρική σιδηροδρομική γραμμή του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πατρών, καθώς και των αποβαθρών, στο τμήμα από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Αγίου Ανδρέα έως τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Κάτω Αχαΐας, συνολικού μήκους 20,8 χιλιομέτρων.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του έργου, το Σεπτέμβριο του 2016 αναμένεται να υπογραφεί η σύμβαση του έργου, αφού πρώτα θα έχουν ολοκληρωθεί οι προβλεπόμενες διαδικασίες, ενώ το έργο πρέπει να έχει υλοποιηθεί μέχρι τις 31 Αυγούστου του 2017.
 «Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε μεθοδικά και με γνώμονα τη βελτίωση των υποδομών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, την καλυτέρευση της ποιότητας ζωής των συμπολιτών μας και την καλύτερη εξυπηρέτησή τους. Οι δεσμεύσεις μας γίνονται πράξη. Ως Περιφερειακή Αρχή θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε» συμπλήρωσε ο κ. Κατσιφάρας.
 «Όλο αυτό, βέβαια», όπως σημειώνει ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απ. Κατσιφάρας, «δε θα ήταν δυνατό αν δεν υπήρχε τόσο στενή και διαρκής συνεργασία με τον ΟΣΕ, που έφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα και σήμερα έγινε κατορθωτό να ενταχθεί τόσο γρήγορα στο νέο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα, αυτό το μείζονος σημασίας για εμάς και τους πολίτες μας, έργο».
Επιπλέον, στο πλαίσιο εκτέλεσης του συνολικού έργου θα γίνει και η προμήθεια και εγκατάσταση νέων αυτόματων συστημάτων ισόπεδων διαβάσεων, καθώς και η αποκατάσταση λειτουργίας των υφιστάμενων διαβάσεων στο μήκος του υπό αναβάθμιση τμήματος, προκειμένου να ενισχυθεί η ασφάλεια των κατοίκων και των διερχόμενων οδηγών και πεζών. Μέρος του έργου αποτελεί η ενίσχυση της λειτουργίας των τεχνικών της γραμμής και κυρίως η ενίσχυση των βάθρων της Γέφυρας Πείρου.