Με απόφαση Δημάρχου (9/6) – η οποία αναρτήθηκε στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ μόλις χθες 27/6!- η συντήρηση της ιστοσελίδας του Δήμου Ναυπακτίας για το έτος 2011 περνά με απευθείας ανάθεση σε ιδιώτη έναντι του ποσού των 15000€.
Δείτε την σχετική απόφαση.
Από το παραπάνω έγγραφο πολλές απορίες δημιουργούνται και ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του..
Τι είδους συντήρηση θα υπάρξει;
Απλή ανανέωση της ήδη υπάρχουσας ιστοσελίδας; Αναβάθμισή της; Επανασχεδίαση και δημιουργία καινούργιας; Κανένα απολύτως τεχνικό χαρακτηριστικό δεν αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Όπως είναι ήδη γνωστό ο Δήμος έχει υπογράψει ένα μνημόνιο συνεργασίας με το ΤΕΣΥΔ, σύμφωνα με το οποίο το ΤΕΙ θα παρείχε τεχνογνωσία για την σχεδίαση – υλοποίηση της ιστοσελίδας του Δήμου. Προφανώς όλα αυτά ξεχάστηκαν από την δημοτική αρχή, κι ύστερα από 7 μήνες επέλεξε την απευθείας ανάθεση.
Για ποιο λόγο δεν προέβη ο Δήμος σε μειοδοτικό διαγωνισμό, όπως έχει κάνει κατ’ επανάληψη για άλλες προμήθειες/ υπηρεσίες;
Για ποιο λόγο υπήρξε αυτή η εύλογη καθυστέρηση των 7 μηνών απραξίας;
Το ποσό των 15000€ για 6 μήνες συντήρησης μιας ιστοσελίδας είναι επιεικώς προκλητικό, ειδικά στην εποχή του ΔΝΤ και της Τρόικας και σε έναν καταχρεωμένο Δήμο που υποτίθεται γίνονται προσπάθειες μείωσης των περιττών εξόδων.
Αναμένουμε εξηγήσεις - έστω και καθυστερημένα - για ένα ακόμη μεγάλο φάουλ της Δημοτικής αρχής.