ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΟΥ
Η Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Αιτωλοακαρνανίας και ο Αγροτικός Σύλλογος Παναιτωλίου καλούν...
Την έξοδο των τρακτέρ από αύριο στις
πλατείες των χωριών με στόχο το επόμενο διάστημα, και συγκεκριμένα από 30
Νοέμβρη μέχρι 5 Δεκέμβρη, να στηθούν μαζικά και μαχητικά μπλόκα σε όλη την χώρα αποφάσισαν οι βιοπαλαιστές αγροτοκτηνοτρόφοι μέσα από την
πολύ μεγάλη πανελλαδική σύσκεψη που οργάνωσε η Πανελλαδική Επιτροπή των Μπλόκων στη Νίκαια της Λάρισας, σήμερα το μεσημέρι…
Η
συνέχεια ΕΔΩ: www.902.gr
ΞΕΣΗΚΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΒΙΟΠΑΛΑΙΣΤΕΣ ΑΓΡΟΤΕΣ - ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΙ
Αγωνιστική κλιμάκωση με στήσιμο μπλόκων
από τις 30 Νοέμβρη σε όλη τη χώρα (ΦΩTΟ)
Από αύριο βγαίνουν τα τρακτέρ στις πλατείες και μέχρι τις 5 Δεκέμβρη στήνονται μπλόκα σε όλη τη χώρα
Η συνέχεια ΕΔΩ: www.902.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΕΔΩ: https://www.902.gr/current
Με αφορμή την Παράσταση «Απάνεμα λιμάνια» του Γιάννη Νικολάου στην Ιστορική μπουάτ «ΑΠΑΝΕΜΙΑ»!!!
***
Πέρασα απ΄ την «Απανεμιά»!
Στης νοσταλγίας τα σκαλιά
Στου Βαγγέλη Ντίκου… την «Απανεμιά»!
Και από τις «Εσπερίδες»!
Στης Πλάκας την Ανηφοριά
Χαίρομαι που με είδες!!!
Η συνέχεια ΕΔΩ: http://www.prototypia.gr/2019/05/blog-post_639.html
Για περισσότερα που έγραψα χτυπήστε: Κατάνυξη Απανεμιά prototypia
Στίχοι: Δημήτρης Ντόκας Δημοσιογράφος - στιχουργός
Στις 12 μ.. στο Πολιτιστικό Κέντρο - Στο επίκεντρο η ανάγκη συντονισμού της πάλης
Ένα αποφασιστικό «δεν πάει άλλο!»
διατρανώνουν οι βιοπαλαιστές αγρότες και κτηνοτρόφοι όλης της χώρας δίνοντας
αγωνιστικό ραντεβού στη μεγάλη Πανελλαδική Σύσκεψη που οργανώνει η
Πανελλαδική Επιτροπή των Μπλόκων αυτήν την Κυριακή 23 Νοέμβρη στις
12 μ., στο Πολιτιστικό Κέντρο Νίκαιας Λάρισας.
Όλο αυτό το διάστημα δεκάδες Αγροτικοί Σύλλογοι και Ομοσπονδίες από
όλη τη χώρα έχουν πάρει αποφάσεις συμμετοχής, μετά από
συνεδριάσεις των Διοικητικών τους Συμβουλίων, πραγματοποίησαν μαζικές συσκέψεις
σε επαρχιακό επίπεδο...
Η συνέχεια ΕΔΩ: https://www.902.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΕΔΩ: https://www.902.gr/current
Ενοχλούμε γιατί...
Ο Δημήτρης Τραπεζιώτης, Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «ΑΓΡΙΝΙΟ – ΑΝΟΙΧΤΟ & ΠΡΑΣΙΝΟ» μετέβη σήμερα στο 6ο Γενικό Λύκειο Αγρινίου με αφορμή το πρόβλημα το οποίο προέκυψε σχετικά με το σχολικό κτίριο και ακολούθως έκανε την παρακάτω δήλωση:
Την Ημέρα των Ενόπλων
Δυνάμεων τίμησε η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας την Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2025 με
Δοξολογία που τελέστηκε στον Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέου Πατρών, χοροστατούντος του
Σεβασμιότατου Μητροπολίτη...
Στην Πάτρα τον
προσεχή Μάιο το Διεθνές Συνέδριο της Επιτροπής Βαλκανίων και Μαύρης Θάλασσας
Η Πάτρα θα βρεθεί στο
επίκεντρο του διεθνούς ενδιαφέροντος από τις 27 έως τις 29 Μαΐου 2026, καθώς θα
φιλοξενήσει Διεθνές Συνέδριο με τη συμμετοχή ομιλητών και συνέδρων από όλες...
Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την προμήθεια στεφανιών για...

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ
ΣΥΛΛΟΓΩΝ
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ –
ΑΧΑΪΑΣ - ΗΛΕΙΑΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΚΑΛΕΣΜΑ
Η ΛΥΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ: ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ!
Δεν σταματάμε, συνεχίζουμε και κλιμακώνουμε τη
δράση μας!
Παίρνουμε όλοι μέρος στο μεγάλο κοινό συλλαλητήριο αγροτών και
κτηνοτρόφων, το Σάββατο 22 Νοέμβρη,
στις 7μμ, στην πλατεία Γεωργίου στην Πάτρα. Λεωφορείο θα αναχωρήσει στις 5μμ, από
το δημοτικό πάρκο στο Αγρίνιο.
Διεκδικούμε:
ΚΝΕ
Τομεακή Οργάνωση Αιτωλοακαρνανίας
Ανακοίνωση της Τομεακής
Οργάνωσης Αιτωλοακαρνανίας της ΚΝΕ, για τη διεκδίκηση των μαθητών του 6ου
ΓΕΛ Αγρινίου, του αυτονόητου δικαιώματός τους να έχουν ένα ασφαλές σχολείο
Η
ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 6ου ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ, ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΣ
ΣΧΟΛΕΙΟ, ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΑΥΤΑΟΝΟΗΤΗ!
ΜΕ
ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ, ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΝ!
Η Τ.Ο. Αιτωλοακαρνανίας της ΚΝΕ στηρίζει τα δίκαια αιτήματα του 15μελους του 6ου ΓΕΛ Αγρινίου, που διεκδικεί τα αυτονόητα, δηλαδή ένα σχολείο ασφαλές, όπου οι μαθητές θα κάνουν μάθημα σε αίθουσες που δεν θα φοβούνται αν θα τους πέσουν τα ταβάνια στα κεφάλια τους και δεν θα τους μεταφέρουν από τάξη σε τάξη από ώρα σε ώρα ή ακόμη χειρότερα να κάνουν μάθημα μέσα σε αποθήκες...
Άιντε ρε σειρήνες…
Άιντε τα λογικά μου να
μου πάρετε!
Όχι ρε σύντροφοι… στο
μεσιανό κατάρτι μη με δένετε….
Αντέχω ακόμα!!!
Άιντε ρε
συμπληγάδες
Τα φτερά μου να μου
κόψετε!
Όχι ρε σύντροφοι… μην αμφιταλαντεύεστε…
Η συνέχεια ΕΔΩ: www.prototypia.gr
Απόφοιτοι Λυκείου 1979… Εδώ... Είσαι κι Εσύ!!! |
Γεια σου Γρηγοράκηηη!!! (Έτσι σε λέγαμε Εσένα… Όλα τα παιδιά που τελειώσαμε μαζί το Λύκειο στο Βουκάτιο στην Παραβόλα)!!!
ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!
Και σε Αγαπούσαμε… Και Σ’ ΑΓΑΠΑΜΕ… Όλοι Πολύ!
Έψαξα στο αρχείο μου απόψε και βρήκα φωτογραφίες από τότε… και τραγούδια μας!
ΝΑΙ … ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ… ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΑΣ! Που τα Ερμηνεύαμε και μαζί…