ΑΓΡΙΝΙΟ, 22/6/2026
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ
& ΣΥΓΧΡΟΝΑ
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ
Ο ΜΟΝΟΣ
ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ ΔΡΟΜΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ!
Την Τετάρτη 24 Ιούνη, οι εργάτες και οι υπάλληλοι στους κλάδους των Κατασκευών, του Γάλακτος-Τροφίμων-Ποτών, του Επισιτισμού-Τουρισμού, στις Περιφέρειες απεργούν διεκδικώντας σύγχρονα δικαιώματα με υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας από τους επιχειρηματικούς ομίλους και το κράτος...
Η κατάσταση στους χώρους δουλειάς γίνεται
όλο και πιο δύσκολη, όλο και πιο επικίνδυνη για κάθε εργαζόμενο. Οι
αντεργατικοί νόμοι, που ξεχειλώνουν τα ωράρια εργασίας με 13ωρες βάρδιες και
εξαήμερα, η διευθέτηση του χρόνου εργασίας και η ελαστικοποίηση της εργασίας,
με την κατά παραγγελία εργασία και τη μετατροπή των εργαζομένων σε αναλώσιμο
εργατικό δυναμικό, που δίνουν το δικαίωμα στη μεγαλοεργοδοσία, να κρατάει τον
εργαζόμενο όποτε και όσο θέλει στη δουλειά, σμπαραλιάζει την οργάνωση της ζωής
τους. Ταυτόχρονα, επιδεινώνουν δραματικά
τον κίνδυνο εργατικών ατυχημάτων και επαγγελματικών ασθενειών.
Από την κλοπή
της εργατικής μας δύναμης, από τα κομμάτια μας που αφήνουμε στους χώρους
δουλειάς προκύπτουν τα νέα ρεκόρ κερδών!
Η ανάπτυξή τους καλπάζει, με το 2025 να
είναι χρονιά – ορόσημο για τους εισηγμένους ομίλους στο χρηματιστήριο, αποκομίζοντας
καθαρά κέρδη στις πλάτες των εργατών και των υπαλλήλων, που ξεπερνούν τα 12
δισ. ευρώ, ενώ οι εργαζόμενοι έχουν πραγματικό μέσο
μισθό 18% μικρότερο από την περίοδο πριν την καπιταλιστική
κρίση.
Οι περιφερειακοί υπάλληλοι με την
απεργία τους αναδεικνύουν την υποστελέχωση που ξεπερνά το 50% σε όλες οι
περιφέρειες που σε ορισμένες ειδικότητες μετριούνται στα δάκτυλα του ενός
χεριού, διεκδικώντας αυξήσεις στους μισθούς και προσλήψεις μόνιμου προσωπικού όλων
των ειδικοτήτων.
Η απεργία είναι το όπλο μας στον
πόλεμο με την κυβέρνηση και τη μεγαλοεργοδοσία. Για να κερδίσουμε εμείς πρέπει
να χάσουν αυτοί. Πρέπει να χάσουν οι μεγαλοεργολάβοι, οι μεγάλες κατασκευαστικές
εταιρίες, οι βιομήχανοι, οι όμιλοι στον τουρισμό και οι δυνάμεις που τους
στηρίζουν.
Την ώρα που η αγωνία για το μέλλον
και το αύριο μεγαλώνει καθημερινά, εξαιτίας της ανασφάλειας που δημιουργεί και
η πολεμική εμπλοκή της χώρας, που τα σπασμένα της τα πληρώνουμε καθημερινά, ο
μόνος ελπιδοφόρος δρόμος, είναι αυτός του αγώνα και της διεκδίκησης!
Μόνο ο οργανωμένος λαός, ένα
μαζικό και μαχητικό εργατικό – λαϊκό κίνημα μπορεί να διεκδικήσει ουσιαστικά
μέτρα ανακούφισης και να ανοίξει τον δρόμο για την ανατροπή της βαρβαρότητας
του πολέμου και της εκμετάλλευσης.
Η Διοίκηση του Εργατοϋπαλληλικού
Κέντρου Αγρινίου, στηρίζει τον απεργιακό αγώνα που δίνουν οι εργατοϋπάλληλοι
την Τετάρτη 24 Ιούνη και τους καλεί σε συμμετοχή στην απεργία που έχουν
προκηρύξει οι Ομοσπονδίες Οικοδόμων, Γάλακτος-Τροφίμων-Ποτών,
Επισιτισμού-Τουρισμού και Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας.
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ
ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ & ΣΥΝΑΦΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ
ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ, ΣΤΙΣ 10:30ΠΜ, ΣΤΟΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΟ, ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΥ ΣΤΟ
ΑΓΡΙΝΙΟ.
Η
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ