Δύο αεροδρόμια της Περιφέρειας Δυτικής
Ελλάδας, του ΑΚΤΙΟΥ και του ΑΡΑΞΟΥ βρίσκονται στην πρώτη λίστα
εκποίησης του ΤΑΪΠΕΔ που περιλαμβάνει συνολικά έντεκα (11) αεροδρόμια: Αλεξανδρούπολης, Καβάλας, Θεσσαλονίκης,
Αγχιάλου, Κέρκυρας, Κεφαλλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Αράξου, Καλαμάτας και
Χανίων. Με βάση τη λογική «Ξεπουλάμε -
διαλέγετε και παίρνετε», υπάρχει και δεύτερη λίστα με άλλα δέκα (10) αεροδρόμια: Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου,
Σαντορίνης, Σκιάθου, Λήμνου, Χίου, Καρπάθου. Σύνολο είκοσι ένα (21) αεροδρόμια!
Η
αύξηση της τουριστικής και επιβατικής κίνησης έχει ανοίξει την όρεξη για νέο «μεγάλο φαγοπότι», με «προίκα» και
«στρωμένο τραπέζι» πάνω από 100 εκατ. ευρώ από...
το νέο ΕΣΠΑ (2014 - 2020) στους επτά (7) πολυεθνικούς Ομίλους που
πέρασαν στη δεύτερη - τελική φάση του διαγωνισμού και στους οποίους συμμετέχουν
με τη μορφή κοινοπραξιών και οι γνωστοί «εθνικοί
εργολάβοι»: Ελλάκτωρ - Vinci,
J. & P. Άβαξ - Zurich Airport, Όμιλος Κοπελούζου - Fraport, ΜΕΤΚΑ - Corporacion America, Διεθνής Αερολιμένας
Αθηνών, Aeroports De la Coted Azur, Advent International.
Στο
μεταξύ, η συγκυβέρνηση Ν.Δ. - ΠΑ.ΣΟ.Κ., ενώ πρόσφατα αποφάσισε την μετατροπή
του στρατιωτικού αεροδρομίου Τρίπολης
και σε πολιτικό, έβαλε οριστικά «ταφόπλακα» - λόγω ΝΑΤΟ - σε αντίστοιχη μετατροπή του αεροδρομίου Ανδραβίδας, παρ΄ όλο που
είχε εγκριθεί σχετικό κονδύλι 20 εκατ. ευρώ!
Εκ
μέρους της «ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ»
και με βάση το άρθρο 16, παράγρ. 1 του Κανονισμού Λειτουργίας του Περιφερειακού
Συμβουλίου,
ΕΠΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Περιφερειάρχης :
-α) Ποια
θέση παίρνει για το σοβαρό ζήτημα της ιδιωτικοποίησης - ξεπουλήματος των
αεροδρομίων Ακτίου και Αράξου και αν διαφωνεί, σε ποιες
ενέργειες θα προβεί;
-β) Συμφωνεί
ή όχι, ότι τα αεροδρόμια της Δυτικής Ελλάδας (Ακτίου, Αράξου, Ανδραβίδας), αντί
να χρησιμοποιούνται για τους βομβαρδισμούς του ΝΑΤΟ και της ΕΕ (π.χ. στη
Λιβύη), πρέπει να αποστρατιωτικοποιηθούν πλήρως;
2/10/2014
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΣΥΛΛΑΣ
Περιφερειακός
Σύμβουλος της
«ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ - ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗΣ
ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗ
ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ»